فیزیک دبیرستان

آموزش فیزیک دبیرستان

فیزیک دبیرستان

آموزش فیزیک دبیرستان

فیزیک دبیرستان

آموزش و تدریس فیزیک با روش های نوین

نویسندگان

ادیسون نسخه 5 یک محیط یادگیری جدید منحصر به فرد برای برق و الکترونیک می باشد. معلمان و دانش آموزان می توانند از صفحه‌های چند رسانه‌ای، ابزار مجازی، صدا و انیمیشن برای ایجاد، آزمایش و تعمیر مدارات به صورت ایمن استفاده کنند. گرافیک‌های سه بعدی (3D) زمان واقعی (Real-time ) و اجزای سه بعدی واقعی، دانش آموزان را شیفته خود خواهد کرد چنانکه که آنها مدارات را در دنیای سه بعدی واقعی می‌سازند. ادیسون همچنین با بیش از 100 آزمایش و مسئله می‌آید که معلمان و دانش آموزان بلافاصله می توانند از آن استفاده کنند.

انتخاب باتری های حقیقی، مقاومت، دیود، LED ها، ترانزیستورها، گیت‌های منطقی، فلیپ فلاپ، و حتی میکروکنترلرها و مدارهای مجتمع به راحتی بر روی قفسه های آزمایشگاه چند رسانه‌ای شما موجود است. آنها را بر روی "بردبرد" خود بکشید و آنها را با موس به هم سیم‌کشی نمایید. مدار شما بلافاصله شروع به کار می‌کند همینطور شما می توانید آن را با ابزارهای مجازی تست و عیب یابی کنید. علاوه بر این، ادیسون به طور خودکار یک نمودار شماتیک استاندارد را آماده می‌کند و به به طور همزمان نمایش می‌دهد.

هنگامی که شما با نمودارهای شماتیک آشنا شدید، شما می توانید از ویرایشگر شماتیک و تحلیل‌گر مدار ادیسون، که با برنامه آنالیز مدار پیشرفته تر TINA (محصول دیگر همین شرکت یعنی Designsoft) سازگار است، استفاده کنید. ادیسون علاوه بر ابزار مجازیش یک حالتی از پنجره نتایج آنالیز هنری را فراهم می کند. با استفاده از پنجره نتایج، شما می توانید آنالیزهای مدار را با کنترل کامل بر محورها، سبک خط، رنگ و فونت ارائه دهید. حتی می‌توانید این نمودارها را از ادیسون به طور مستقیم در واژه پرداز مورد علاقه‌تان چاپ کنید و یا آنها را برش‌ (cut) دهید یا چایگذاری (paste) نمایید.

یکی از جذاب ترین و ابتکاری‌ترین ویژگی های جدید ادیسون، این است که نه تنها می توانید ولتاژ و جریان مدارها را محاسبه کنید، بلکه در مدارات خطی، نشان می‌دهد، که این نتایج چگونه بدست آمده و یا بطور ریاضی شرح می‌دهد. به عنوان مثال، شما می توانید نحوه‌ی استفاده از قانون اهم، یا چگونگی تغییرات خروجی یک فیلتر نسبت به فرکانس و چگونهگی تغییر ولتاژ خازن درحال شارژ را به عنوان تابعی از زمان یاد بگیرید.


             برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی