فیزیک دبیرستان

آموزش فیزیک دبیرستان

فیزیک دبیرستان

آموزش فیزیک دبیرستان

فیزیک دبیرستان

آموزش و تدریس فیزیک با روش های نوین

نویسندگان

آموزش تعاملی فیزیک


برای ورود به سامانه آموزش تعاملی فیزیک کلیک کنید


نظرات  (۳)

سلام
وبلاگت واقعا خوبه...من با نام فیزیک دبیرستانی لینکت کردم...
پاسخ:
ممنون لطف دارین

  • پادشاه و ملکه
  • با سلام و دوشنبه مبارک خدمت استاد ارجمند مومنی. اجازه میفرمائید بتونم سوال فیزیک دبیرستان از خدمتتون بپرسم؟ بیصبرانه منتظر پاسخ شما هستم. سپاسگذارم.
    پاسخ:
    سلام
    بله دوست من
    خوشحال میشم کمکتون کنم
    کاش ایمیلتون رو میزاشتید بتونم بهتون خبر بدم!!!

    مطلب ارزشمندی بود خیلی استفاده کردم تشکررررررررررررر...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی